Şişko Karı’nın hikayesi

Yayınlandı: Mayıs 18, 2011 / Paylaş & Rahatla
Evet aslında her şey rumuzda gizli. Kendimi bildim bileli kiloluyum. Ha kilo veremiyor muyum? Veriyorum. Epey veriyorum ama yine de insanlara göre “taş” kategorisine giremiyorum.
Neyse ben tam geçen gün “oh 10 kg verdim” diye sevinirken, hiç ama hiç sevmediğim bir kızın benden bahsederken: “Aman boşver sen o ‘Şişko Karı’yı” dediğini öğrendim.
Evet başta üzüldüm, hala da üzülüyor olabilirim. Ama yine de en azından kendi komplekslerimi kapatmak adına başkasını kötüleme ihtiyacı olan “basit kızlar”dan olamadığım ve ayrıca bu kiloma rağmen hala bazı kızları kıskandıracak kadar çekici olduğum için kendimle barışık olarak kilolarımı vermeye devam ettiğim için mutluyum.
Üzgünüm kızlar, benimle alay etmek ve kötülemek için daha yaratıcı olmanız gerekecek.

Yorum bırakın